Appsy Swing

aSleep – תנו לישון בשקט

אהבתי!, בריאות, להורים הוספת תגובה

aSleep זה אפ שנועד לעזור לכם לישון, והאינטרפטציה שלי – לעזור לכם לישון כשהילדים שלכם נרדמים בעזרתו.. הוא מאפשר בחירה ממבחר של צלילים, שמתעדכנים עם גירסאות האפ. חלקם מדמים טבע – כמו חוף ים, יער, גשם, מפל, רוח; חלקם צלילי מדיטציה; חלקם צלילי כלי נגינה ועוד ועוד. הבנתם את הרעיון.
האפ מאפשר להגדיר טיימר שבסיומו הצליל ייפסק. כמו כן, יש לכם שליטה על הווליום ועל מהירות השמעת הצליל. גימיק נחמד שמשתמש ביכולות האייפון הוא shake to shuflle שלמעשה מאפשר לכם להחליף בין הצלילים על ידי ניעור המכשיר.

ניסיתי בעצמי: קודם כל, יש כמה צלילים שלא ברור לי מי נרדם לקולם – למשל צליל של מסוק, מחשב, שעון ישן…אני מניחה שזה קשור לחוויות – שלא לומר טראומות – הילדות של כל אחד. יש גם כמה שהפתיעו לטובה: רעש של תא מטוס – שמסתבר שכשאתה לא על המטוס – הוא דווקא מרדים, צליל של הר געש מתפרץ וצליל של מקלחת.

ולמרות שלא ניסיתי, אם הייתי צריכה לבחור מה ירדים את נועה, הייתי בוחרת בצליל המקלדת כי בשנייה שהיא הולכת לישון גם אבא שלה וגם אני משמיעים אותו באופן דיי קבוע…

איזה צליל עובד טוב עליכם ועל הילדים שלכם?

אין לי ספק שאנסה את האפ הזה עם העולל הבא שלנו – רק מזכירה לכם שכדאי לעבור למצב טיסה (airplane mode) באייפון – חבל על נזקי הקרינה.

מחיר בעת כתיבת הפוסט: $0.99

מפתחי האפ: Signs Studio

מעוניינים לקנות? aSleep

אהבתם? ספרו לכולם: ספרו לכולם בטוויטר ספרו לכולם בפייסבוק

2 תגובות ל “aSleep – תנו לישון בשקט”

  1. התגובה של לאה:

    חבל שאי אפשר להקליט צלילים נוספים. הייתי מקליטה את עצמי אומרת "שששאאא… ששששאאא" המונוטוני או אפילו שרה שיר ערש.

  2. התגובה של Hila:

    היי לאה, את צודקת! ובכל זאת, אני תוהה איך ישמע הקול האנושי כשהוא מוקלט על גבי האייפון…
    התגובה שלך שלחה אותי לחפש אפ מתאים, ומחיפוש ראשוני מצאתי אחד שמדמה מוניטור לתינוק – מכאן גם שמו Baby Monitor & Alarm – ויש לו אופציה להקליט מה שאת רוצה, כולל את הקול שלך כמובן, ולהשמיע לתינוק במידה והוא מתעורר – על מנת להרגיעו ולהרדימו חזרה. אישית, אני חושבת שהייתי ניגשת לתינוק שלי בכל מקרה ולא שמה לו מכשיר שידמה את הקול שלי… אבל אולי אחרי 6 קימות, אני ארגיש אחרת. מה דעתך? :-)

    לילה טוב ושקט,
    הילה.

הוספת תגובה

להכנס RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS