שמי הילה, ואני אמא של נועה.

חלקכם מכירים אותי כמניקה בקפה. אני עדיין כותבת שם לפעמים אבל, באופן טבעי, פחות על החצי של ההנקה ויותר על החצי של הקפה..

החיים המשיכו מאז, נועה הולכת וגדלה – טפו טפו – וכמו כל הילדים בגילה, היא מאוד אוהבת כל דבר ששייך למבוגרים, אפילו אם יש לה צעצוע מאוד דומה – היא רוצה רק את האמיתי! והיא צודקת, תודו.

האהוב עליה מכולם, הוא האייפון של אימא! יכול להיות שנתקלתם באהבה שלה – אולי התקשרתי אליכם וניתקתי; אולי שמתי סטטוס חסר משמעות בטוויטר או בפייסבוק

לפעמים זה נראה כאילו יש באייפון קסם מיוחד לילדים. הוא מבריק. הוא נוצץ. הוא חלק ונעים. אפשר לגעת במסך, ודברים קורים…

אז התחלתי לחפש יישומים, כלומר אפליקציות, או 'אפס' כמו שהן נקראות בפרסומות, שנועה תוכל להנות מהן, ואולי אפילו – רחמנא ליצלן – להפיק איזשהו ערך חינוכי. חיפשתי, וגיליתי עולם שלם – לתינוקות, להורים, לילדים ולהורים שהם עדיין ילדים. החלטתי לחלוק אתכם את המידע – איזה אפליקציות יש שם בחוץ, מה הן שוות, כמה הן עולות. מה קיים בעברית ומה אני ממש רוצה שיעשו בעברית… בקיצור – יש הרבה מה לספר!

אבל – למרות שיש אפסים מקסימים, תזכרו – טלפון וילדים זה שילוב שלא תמיד מומלץ. מכות, שבירות ושריטות – למרות שבינתיים עוד לא קרה לי – הן סיכון. וכמובן, הקרינה, גם אם לא הוכח כלום, בטוח שהיא לא מוסיפה בריאות. אז כרגיל, תשתמשו בשיקול דעת… הכל במידה.

הילה גרינקר גולן.

תודות מיוחדות: לאבי צ'רקהם – על הצתת הניצוץ, וכל העזרה מסביב ולערן סנדלר – על שהוא תמיד כל כך שמח לעזור גם אם לא מבקשים!

הנה כמה דברים מהרשת עלי ועל אפסי:

האפליקציות החביבות על נועה – בTheMarker

עלינו ברשת בYNET

אתר האייפון הישראלי iSpot מפרגן לאפסי

בייבי אייפון – הטור של אפסי ב iSpot

אפסי ברשימת נבחרי השבוע בבלוגיק

אפסי בבלינג בלינג