Appsy Swing

'קרייבינג' לאפליקציות הריון ולידה

אהבתי!, בריאות, זה בחינם!, לאבא, לאימא, להורים, ניהול זמן, שווה את הכסף!, תעשו לי כזה בעברית הוספת תגובה

אז כן, לנועה יהיה אח בקרוב, וחוץ מקרייבינג לא ברור לבורגראנץ', יש לי איזה צורך לא מוסבר למציאת האפליקציה המושלמת לניהול ומעקב ההריון, הלידה ומה שאחריה.

כמו עבור כל נושא עבורו תבקשו למצוא אפליקציה, גם כאן תמצאו מאגר בלתי נדלה. רובן עוזרות לנהל מעקב יומיומי על ההריון – איזה בדיקות לבצע, מתי, מה מותר/אסור לאכול, מתי ללכת לבקר אצל הרופא, איזה אי נוחות מצפה לך השבוע, ולמה את עצבנית כל כך היום. (אתמול ותהיי גם מחר). אז איך בוחרים? התשובה כמובן אינה חד משמעית, ותלוי מה אתן מחפשות, וכמה כסף תהיו מוכנות לשלם על כך. אז נתחיל:

Babymate

BabyCenter My Pregnancy Today
מחיר: חינם
פלטפורמה סמארטפונית של האתר http://babycenter.com. מאז שנועה הייתה בבטן, ועד היום, אני עוקבת אחרי ההתפתחות שלה באתר. זה נחמד, כי יש תזכורות אימייל עם כל מיני טיפים ועצות בשלבי ההתפתחות השונים. בעזרת האפליקציה תוכלו לנהל מעקב אחר התקדמות ההריון, התפתחות העובר, תזונה נכונה, טיפים וגם סרטונים של שלבי ההריון השונים, לידות וכו'. מאחר והאפליקציה משמשת  פורטל לאתר עצמו, רוב החומר מובא בקצרה וכדי לקרוא בהרחבה תצטרכו לגשת לאתר עצמו. בנוסף, השימוש באפליקציה אקטיבי, כך שתזכורות לתורים, בדיקות וכיוצ"ב תצטרכו לנהל מחוצה לו. לא בטוחה כמה הגיוני לבקש מאישה בהריון לזכור עוד משהו, אבל בשביל אפליקציה חינמית, בהחלט מספק!

iPragnancy

BabyBump Pregnancy Pro
מחיר: $3.99 (יש גם גרסאת Lite חינמית)
גרסאת ה Lite החינמית של האפליקציה בהחלט מספקת לטעמי – היא מכילה פרסומות, וחסרה 13 פיצ'רים הכלולים בגרסא המלאה כמו למשל: מאגר שמות לתינוק, מעקב אחר צירים, גרפים להשוואת מדדים שונים, מעקב אחר תזוזות העובר ועוד. במיוחד אהבתי את האפשרות להכניס תזכורות כמו – באיזה שבוע אתן, ומתי התור הבא לרופא. אפשר גם לנהל אלבום תמונות בטן, לעקוב אחר המשקל שלכן במהלך ההריון, ולקבל טיפים המובאים באפליקציה, ו/או בפורום נשים אליו יש גישה מתוכה.

iPragnancy

Pregnancy Companion
מחיר: $0.99
אפשר לומר שהאפליקציה הזו נותנת תמורה מלאה עבור המחיר! היא מכילה כמעט את כל האפשרויות שמכילות אלה היקרות יותר. נראה שכאן מבינים שאנחנו מאבדות תאי מוח ולא השאירו לנו הרבה לזכור לבד. בנוסף למעקב אחרי התורים, המדידות, התמונות וכל השאר, יש כאן גם הצעות לתנוחות יוגה מתאימות להריון, תרופות בטוחות לשימוש ועוד. האפליקציה נכתבה על ידי גניקולוגים ורופאים מומחים בתחום.

iPragnancy

iPregnancy
מחיר: $3.99
מוזר לחשוב שלדור הקודם לא הייתה אפשרות לצפות בתינוק שלהן בבטן. אין דבר מרגש יותר מלראות את הצפרדעון הקטן הזה שוחה בבטן שלך. אם מרגש אתכן לראות תמונות וסרטוני אולטראסאונד של נשים אחרות בשבוע ההריון שלכן, יכול להיות שתתעניינו ברכישת האפליקציה הזו, למרות מחירה הגבוה יחסית. ייחודה בכך שתוכלו לצפות בכל שבוע בתמונות 2D ו 3D של העובר. אותי זה פחות מרגש ואפילו קצת פולשני, אבל כל אחת וההעדפות שלה. כמובן, האפליקציה מכילה את כל יומני המעקב, כולל תזכורות, עזרה בבחירת שמות, מעקב אחרי צירים, וקבלת טיפים.

Babymate

Babymate
מחיר: $1.99 (יש גם גרסאת Lite חינמית)
זו אפליקציה חדשה יחסית, שתלווה אתכן גם אחרי ההריון והלידה, כולל עזרה במעקב אחרי הנקה, למי שבעניין. ייחודה הוא שהיא מאפשרת מעקב אחרי כמה ילדים, כולל אפשרות לנהל גרפים להשוואה ביניהם מבחינה התפתחותית, יצוא שלהם החוצה מהאפליקציה לגיבוי ושמירה לעתיד. תוכלו לנהל מעקב אחרי החיסונים, לנהל אלבומי תמונות משפחה, ועוד. לטעמי, בהחלט שווה את הכסף!

שימו לב! ברוב האפליקציות, מותאמים המדדים לארה"ב ולא לישראל – אינצ'ים, ליברות וכדומה, אז עשו המרה, או ביחרו באפליקציה שמאפשרת כזו באופן אוטומטי.

ומילה אישית לסיכום – הכי אהבתי באפשרות לנהל מעקב אחרי ההריון באייפון, הוא שאפשר לעשות את זה בשיתוף עם בני/בנות הזוג — פשוט מורידים יחד את אותה האפליקציה, והכי חשוב – זוכרים להסתכל בה מידי פעם :-)

אהבתם? ספרו לכולם: ספרו לכולם בטוויטר ספרו לכולם בפייסבוק

הוספת תגובה

להכנס RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS