Appsy Swing

משחקי זיכרון – מי צריך בי 12

אפס בעברית, בידור וכיף, חינוכי, לילדים גדולים (3-5), לילדים ממש גדולים (6 ומעלה), משחקים הוספת תגובה
משחקי זיכרון מסך ראשי

אחרי שהוציאו כבר שתי אפליקציות, נבי ארנבי משחררים עוד אפליקציה חינוכית לילדים בעברית – הפעם, אוסף של משחקי זיכרון בקטגוריות שונות – אותיות, חיות, צורות, ספרות וצבעים. המשחק מאוד דומה לזה המוכר לכולנו, ולזה שישמו בהגדה של פסח – זוגות תמונות תואמות, מבולבלות בסדר שלהן והפוכות כלפי מטה. בכל פעם, אפשר להרים זוג, וצריך לעקוב ולזכור איפה כל תמונה נמצאת, כך שתוכלו עם התקדמות המשחק לחשוף את הזוגות המתאימים.

ניסיתי בעצמי: יצא לי לשחק לפני כשבועיים את המשחק האמיתי עם האחיינים שלי בני ה-4 וה-6. בן ה-4 התעקש לסדר את התמונות בסדר אקראי ומבולגן לחלוטין ולא בשורות וטורים. בעוד הוא מפגין כושר זכירה פנומנלי, ואוסף עוד ועוד זוגות, לי לא היה מושג איפה הברווז או החתול, או הפרה, ונותרתי עם כלום אחד גדול ביד. הסיפוק מהחיוך שהיה מרוח לו על הפנים השכיח ממני מיד את ההפסד!

אני חושבת שרועי מאוד יהנה מהאפליקציה, למרות שהיא מסודרת בשורות ובטורים. הגיוון שבמשחקונים; העובדה שאין הרבה זוגות לחפש, ובעיקר האפשרות לקבל רמז על מיקום 2 זוגות זהים – שזה בעיני היתרון המשמעותי לילדים במשחק, כי הוא נותן להם את התחושה שהם מצליחים וזה עושה להם את היום! – כל אלה הופכים את האפליקציה לידידותית לילדים וממכרת להורים שהם ילדים.

עוד דבר חכם שנבי עשו הוא לשנות את סדר התמונות בכל פעם שסוגרים ופותחים את המשחקון; אחרת – תאמינו לי – הילדים היו זוכרים בדיוק איפה כל תמונה ומאבדים עניין מהר מאוד.

מה שכן, במשחקון הצבעים מצאתי שקשה לראות את הצבעים הבהירים – ירקרק, צהצהב, ורדרד. אני גם חושבת שילדים יתקשו להבחין בין הגוונים – ירקרק מול ירוק, צהבהב מול צהוב וכיוצ"ב. אולי אפשר לוותר על הגוונים של אותו הצבע, ולהפוך את הרקע לכחול כהה או שחור? תוספת נחמדה נוספת היא להוסיף קריינות למשחקונים – כך אפשר להוסיף עוד מידע לילדים – שמות אותיות, שמות צבעים, קולות של חיות וכו'.

בסה"כ אפליקציה חמודה, שימושית וכיפית! והעיקר – בעברית!

מחיר בעת כתיבת הפוסט: $0.99

מפתחי האפ: Navi.co.il

רוצים לנסות? ????? ?????

גילוי נאות: קיבלתי עותק של האפליקציה למטרת כתיבת ביקורת

אהבתם? ספרו לכולם: ספרו לכולם בטוויטר ספרו לכולם בפייסבוק

הוספת תגובה

להכנס RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS