Appsy Swing

Madera & Figaro Save The Day HD – מדרה ופיגארו חוזרים – נכון שהתגעגעתם?

אהבתי!, בידור וכיף, חינוכי, להורים שהם ילדים, לילדים גדולים (3-5), משחקים, שווה את הכסף! הוספת תגובה

מדרה – הקופיפה בעלת כוחות העל, ופיגארו – הצפרדע עם הרגליים הדביקות – חוזרים בעוד הרפתקה מרנינה לא פחות מזו הקודמת. גם הפעם, הגרפיקה צבעונית, והסיפור מזמין ומלא הומור.

הפעם נקראים מדרה ופיגארו לעזור לתקן נזקי סערה שהתחוללה בלילה הקודם ומאיימת להרוס את המסיבה המתוכננת לאותו ערב. העוזרים של פיגארו ומדרה הם כמובן הילדים השולטים במשחק, שעוזרים להם בביצוע משימות כמו – להעמיס את העץ על המשאית הצהובה, להכניס 9 גחליליות לתוך 3 צנצנות – 3 גחליליות בכל צנצנת, ועוד משימות מרתקות, מאתגרות והכי חשוב – כיפיות, המלמדות צבעים, צורות, מספרים, ועוד.

Madera & Figaro Save The Day

אהבתי במיוחד שהאפליקציה מאפשרת לילדים לבחור איזו משימה ירצו לעשות קודם, והם יכולים לבחור בכל פעם בסדר אחר. וכמובן, אי אפשר שלא לחבב את העכברונים הקטנים החבויים בכל מסך, שכל נגיעה בהם גורמת להם לעשות שטות מגוחכת אחרת.

יתרון נוסף של האפליקציה, במיוחד לילדים הקטנים יותר, שידם קלה על מסך האייפון הוא שהמסך מלא בפריטים וכמעט כל אחד דינמי. לכן כל טפיחה גורמת למשהו לקרות וזה משאיר את הילדים במשחק, תרתי משמע.

אפליקציה מקסימה, חיובית עם סוף טוב, המנצלת לטעמי היטב את יכולות האייפון. אגב, לטענת המפתחות איכות התמונות מתאימה מאוד לצפיית HD באייפד. אלה מכם בעלי מכשיר הפלא הנחשק – ספרו אם זה באמת כך.

קבלו הצצה:

מחיר בעת כתיבת הפוסט: $0.99

מפתחי האפ: Lyn & Line

רוצים לנסות?Madera & Figaro Save The Day HD

אהבתם? ספרו לכולם: ספרו לכולם בטוויטר ספרו לכולם בפייסבוק

תגובה אחת ל “Madera & Figaro Save The Day HD – מדרה ופיגארו חוזרים – נכון שהתגעגעתם?”

  1. התגובה של Tweets that mention אפסי | אפס לאייפון לילדים ולהורים | Madera & Figaro Save The Day HD – מדרה ופיגארו חוזרים – נכון שהתגעגעתם? -- Topsy.com:

    [...] This post was mentioned on Twitter by Nadav Doron, Appsy אפסי. Appsy אפסי said: גיבורי העל חוזרים והם נראים טוב מתמיד, במיוחד באייפד – רטווטו וקבלו קוד הורדה חינם, יש לי 4 http://bit.ly/abGu5C by @lynandline [...]

הוספת תגובה

להכנס RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS