Appsy Swing

Qik – לתעד! לתעד! לתעד!

אהבתי!, זה בחינם!, להורים, לילדים קטנים (1-3), צילום הוספת תגובה

אם גם אתם לא יכולים בלי לראות את הילדים שלכם 24/7 , Qik (מבטאים את זה Quick) הוא האפ בשבילכם!

Qik מציע 3 אפליקציות: Qik Live, Qik for 3GS, ו Qik Video Camera

Qik Live מאפשר לבעלי כל סוגי האייפון לצלם סרטוני וידאו ולשדר אותם live לאתר http://qik.com. כל שעליכם לעשות הוא להירשם לאתר, להתקין את האפ על האייפון שלכם, ומאותו רגע, כל סרטוני הוידאו שתצלמו ישודרו אוטומטית לדף שלכם באתר. אתם בוחרים למי לתת את כתובת האתר שלכם, כך שאתם שולטים בפרטיות שלכם. אתם יכולים גם לחלוק את הסרטונים עם החברים בפייסבוק, בטוויטר וביוטיוב וכן לשלב את הסרטונים בבלוג.

Qik for 3Gs דומה ביכולות הצילום שלו למצלמת הוידאו המובנית, אלא שהוא מאפשר שיתוף בעזרת Facebook Connect וכן קיטלוג ועריכה און-ליין.

Qik Video Camera מיועדת לבעלי אייפון 3G (ללא יכולת וידאו מובנית)

ניסיתי בעצמי: זה באמת עובד! אמנם האיכות של הסרטונים טעונת שיפור, אבל אין כמו לראות את נועה מתנדנדת עם אבא כשאת תקועה בשיעור משעמם, או לדעת כמה אבא יהיה מאושר לראות את נועה מתעוררת בבוקר כשהוא בדיוק נחת בארה"ב… יתרון נוסף משמעותי מבחינתי הוא האפשרות לשלוח בקלות לינק לסבא וסבתא – שאינם בדיוק חיות-אינטרנט – כך הם מקליקים וצופים בנועה (זה חוסך הרבה הסברים). שימו לב שאיכות הסרטונים בשתי האפס החינמיים נמוכה, אבל – עלי לפחות – מקובל בהחלט ל'שלם את המחיר' הזה בתמורה לוידאו, חינם, און ליין.

שימו לב שבאתר תוכלו לבקש שישלחו אליכם הודעה באימייל או בסמס, בכל פעם שאנשי הקשר שלכם מוסיפים סרטון וידאו ו/או משתפים אתכם עליו.

אגב, חומר למחשבה – הרבה הורים, ובכללם אני, מעלים תמונות וסרטונים של הילדים שלהם על מנת לשתף עם חברים ומשפחה ברשת. אנחנו אולי שוכחים שיום אחד הילדים שלנו יגדלו, ואולי הם לא ממש יאהבו את הרעיון שהטוסיק שלהם בגיל שנתיים על חוף הים חשוף לעיני כל…מה דעתכם?

מחיר בעת כתיבת הפוסט:

Qik Live חינם

$0.99 Qik Video Camera

Qik for 3Gs חינם

מפתחי האפ: Qik, Inc.

מעוניינים לקנות? Qik VideoCamera

אהבתם? ספרו לכולם: ספרו לכולם בטוויטר ספרו לכולם בפייסבוק

2 תגובות ל “Qik – לתעד! לתעד! לתעד!”

  1. התגובה של אפסי | אפס לאייפון לילדים ולהורים | Happy Tree Friends: Slap Happy – שפן, אבל אחר:

    [...] שלכם נהנים לשחק באפס האהובים עליהם? תוכלו להשתמש ב – Qik לשם כך, בתנאי שלשניכם (אבא ואימא) יש אייפון, ולשלוח לי [...]

  2. התגובה של רועי גינת:

    החברה שלנו, שבמקרה היא גם ישראלית , מציעה פתרון דומה, אבל עם כמה בונוסים:
    אפשר לקשקש לצייר לסמן וכדומה על התמונה (בצבעים שנשארים או נעלמים אחרי כמה שניות), אפשר להוסיף תמונות מהספרייה לתוך השידור, לעשות זום על חלק בתמונה וגם אותו לסמן לצייר וכדומה….
    איכות הוידאו סבירה, אבל מובטח שדרוג בקרוב
    עוד בונוס ייחודי – כשמעלים פוסט לייב לפייסבוק – כל ההערות שנעשות בזמן השידור מועברות אליכם בלייב לטלפון – כך שתוכלו לראות ולהגיב למעריצים שלכם :)

הוספת תגובה

להכנס RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS