Appsy Swing

Total Baby – אימהות טוטאלית

לאבא, לאימא, ניהול זמן הוספת תגובה

הפוסט הראשון. איזו התרגשות של התחלה! הבלוג הזה, כמו הבלוג הקודם שלי, קשור לשלב מסויים באימהות שלי לנועה, וזה כיף אמיתי לחלוק רגעים מהגידול שלה, ולתעד אותם בצורה שהיא אמנם קצת שונה, אבל עבורי – בהחלט מהנה!

מבחינתי, אין חוט המחבר טוב יותר בין סופה של תקופה אחת, לתחילתה של תקופה חדשה – ומרגשת לא פחות – מאשר האפ הבא…

את האפ Total Baby התלבטתי היכן לקטלג. הכי טבעי ואינטואיטיבי היה בקטגוריית "לאימא" כי אפ שמדבר על מתי התינוק אכל, ישן, עשה קקי, פיפי ואמבטיה – זה משהו שידבר רק לאימהות, חשבתי. ואז חשבתי, שדווקא אימהות זוכרות לבד בד"כ, אז אולי זו אפליקציה דווקא לגבר המודרני – שמתעניין, תורם, עושה ומשתתף, ובכל זאת – לא זוכר כלום…

ההמלצה שלי – אימא יקרה, התקיני לבעלך היקר את האפליקציה – כך יהיה לך תמיד גיבוי לשאלה "היא עשתה קקי היום?" (במידה והוא יזכור להשתמש בה כמובן).

ועכשיו, נהיה רציניים – האפ קסם לי כי הוא יכול היה לעזור מאוד לנהל מעקב על ההנקה בשעות הקטנות של הלילה כשאת מתעוררת אינספור פעמים ואין לך מושג מתי הייתה הפעם האחרונה ומאיזה צד הנקת אחרון. אישית, ניהלתי פנקס כזה (כן כן ממש דפים ועט) ובו גם רשמתי כמה קקי ופיפי נועה עשתה בימים הראשונים – זו המלצה של בית החולים כדי לדעת שהתינוק שלך אוכל ושותה מספיק.

האפ הזה מאפשר לנהל מעין יומן לתינוק – הוא מאפשר להכניס תאריך ושעת לידה, לערוך מעקב אחרי משקל וגובה, לעקוב כאמור אחרי הנקה, ועוד אפשרויות ופונקציות נוספות – למשל, בקטגוריית ההנקה, יש אפשרות לציין באיזו תנוחה החזקת את התינוק בזמן שהנקת; או למשל בקטגוריית שינה אפשר לציין איפה ישן התינוק, ועוד.

ניסיתי בעצמי: אני לא יכולה לומר בוודאות כמה הוא שמיש באמת בזמן הנקה', מאחר וימי ההנקה של נועה הסתיימו. אבל, אם אני חושבת אחורה, נראה לי קצת מסורבל, עם נועה צמודה אלי – לקחת את האייפון, לפתוח אותו, ללחוץ על האפליקציה, לבחור בלחצן ההנקה וללחוץ L עבור שד שמאל או R עבור ימין. מה שכן, מפתחי האפ מציעים גם אפ להנקה - יכול להיות שמשתלם להיפרד מ $4.99 נוספים ולרכוש אותו בנפרד.

אשמח לשמוע פידבק אמיתי מהשטח על השימוש בפונקציית ההנקה/האכלה מבקבוק – האם זה שמיש בשעות הקטנות של הלילה?…

מחיר בעת כתיבת הפוסט: $4.99

מפתחי האפ: ANDESIGNED

מעוניינים לקנות? Total Baby

אהבתם? ספרו לכולם: ספרו לכולם בטוויטר ספרו לכולם בפייסבוק

הוספת תגובה

להכנס RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS