Appsy Swing

ספר-שמע מוציאים אפליקציה חדשה ואתם מקבלים מתנה

אפס בעברית, זה בחינם!, לילדים גדולים (3-5), לילדים ממש גדולים (6 ומעלה), ספרים הוספת תגובה

על ספר שמע סיפרתי לכם כאן לפני כ-7 חודשים, לא הרבה אחרי שהקמתי את אפסי. זמן מה לאחר הפוסט, ערכתי ראיון איתם ועם סוניקבוקס, בו הם סיפרו שהתכנית שלהם היא להמשיך ולהוציא יותר ויותר אפליקציות ספרי שמע – לילדים ולמבוגרים. מאז אני עוקבת אחריהם והם לא מאכזבים! נראה שהם גם מצליחים לא רע – איזה יופי!

עד הבת מצווה זה יעבור

אנטון, הבעלים של ספר שמע, יצר איתי קשר, כדי לספר לכם שני דברים: האחד, הוא שיצא אתמול לאפסטור ספר חדש לבני נוער, שמו "עד הבת מצווה זה יעבור", כתבה אותו נועה רום, והוא מספר על נגה, נערה בת 12 שעומדת לפני חגיגת בת המצווה שלה, כשמחלה תוקפת את אחותה הגדולה, ה”יצורע”, כפי שנגה מכנה את למחלה. הספר מספר על ההתמודדות שלה, בין היתר גם עם אהבה נכזבת, מלכת כיתה לא מפרגנת ונשיקה ראשונה. מחירו 13.99$ (כן, קצת יקר), ואורכו כשעתיים.

סיפורי עלים

הדבר השני, הוא שספר-שמע רוצים לשתף אתכם בשמחה. לשם כך, הם מחלקים 10 קודים להורדה חינם של הספר "סיפורי עלים", מאת קלרה סספורטס. הוא מיועד לגיל הרך ומספר על הרפתקאות מפתיעות של שני ילדים, לילך ואלון. זה מתחיל במבט מהחלון אל העץ שבחצר, וממשיך בשלל הרפתקאות, הפתעות, תעלומה ופתרונה בסוף הסיפור.

מה עליכם לעשות כדי לזכות בקוד?

היכנסו לפוסט בקבוצת הפייסבוק של אפסי, השאירו לי comment ובו ספרו מהו ספר הילדים האהוב עליכם ו/או על ילדיכם. אם בא לכם, ספרו גם למה דווקא אותו :)

בסוף השבוע אגריל מבין העונים 10 זוכים שיקבלו את הקודים להורדה.

שיהיה בהצלחה לספר-שמע, ולכם!

אהבתם? ספרו לכולם: ספרו לכולם בטוויטר ספרו לכולם בפייסבוק

תגובה אחת ל “ספר-שמע מוציאים אפליקציה חדשה ואתם מקבלים מתנה”

  1. התגובה של IPHONE:

    אחלה אתר ,סיקורים מעולים , עלי והצליחי.

הוספת תגובה

להכנס RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS